اطلاعات واحد
user

محمدرضا عرب-روابط عمومی

مدیر روابط عمومی و سرپرست مرکز نشر و امور فرهنگی

سوابق کاری

  • جهاد دانشگاهی (۱۳۶۱)
  • ستاد انقلاب فرهنگی (۱۳۶۵-۱۳۶۳)
  • وزارت علوم و آموزش عالی (۱۳۷۸-۱۳۶۵)
  • مدیر کل روابط عمومی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران (۱۳۸۷-۱۳۷۸)
  • مدیر ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو به مدت ۱۸ ماه (۱۳۸۶-۱۳۸۵)
  • کارشناس حوزه وزارتی
  • معاون دفتر وزارتی

معرفی واحد

اتاق ایران به عنوان مشاور قوای سه گانه، بخشی از فرآیند کاری خود را از طریق ارتباط با افکار عمومی پیش می برد که این قبیل اقدام ها، توسط روابط عمومی مدیریت می شود.

روابط عمومی هدف تعامل اتاق را با عموم مخاطبان بویژه اهالی رسانه و تصمیم سازان را از طریق پرداختن به موضوع ها، مطالب و اخباری دنبال می کند که به منافع و ظرفیت بخش خصوصی کشور مربوط است.

شرح اهم وظایف

اهداف و برنامه ها

  • تهیه محتوای چند رسانه ای مانند خبر، گزارش، عکس و فیلم از فعالیت ها، دستاوردها و مطالبات اتاق و انتشار آن در رسانه های گروهی، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی
  • رصد افکار عمومی و رسانه های مرتبط با اتاق به منظور واکنش حرفه ای در قبال دیدگاه های بیان شده
  • جریان سازی فکری در فضای افکار عمومی و تصمیم گیران اقتصادی
  • حضور در جشنوراه ها و کنفرانس ها

 

محصولات و خدمات

آیین نامه و دستورالعمل