اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران
درباره اتاق ایران
معرفی اتاق ایران
ساختار اتاق ایران
هیئت رئیسه
هیئت نمایندگان اتاق ایران
شورای عالی نظارت
قوانین و مقررات
ارکان اتاق ایران
اتاق ها
تشکل ها
کمیسیون ها
گزارش ها
گزارش ها
مجلس
چندرسانه ای
سامانه های خدماتی
ارتباط با اتاق
Menu
درباره اتاق ایران
معرفی اتاق ایران
ساختار اتاق ایران
هیئت رئیسه
هیئت نمایندگان اتاق ایران
شورای عالی نظارت
قوانین و مقررات
ارکان اتاق ایران
اتاق ها
تشکل ها
کمیسیون ها
گزارش ها
گزارش ها
مجلس
چندرسانه ای
سامانه های خدماتی
ارتباط با اتاق
Search
Search
Close this search box.
En
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران
درباره اتاق ایران
Close درباره اتاق ایران
Open درباره اتاق ایران
معرفی اتاق ایران
ساختار اتاق ایران
هیات رئیسه
هیات نمایندگان
شورای عالی نظارت
قوانین و مقررات
ارکان اتاق ایران
Close ارکان اتاق ایران
Open ارکان اتاق ایران
اتاق ها
تشکل ها
کمیسیون ها
گزارش ها
Close گزارش ها
Open گزارش ها
گزارش ها
مجلس
چندرسانه ای
سامانه های خدماتی
ارتباط با اتاق
درباره اتاق ایران
معرفی اتاق ایران
ساختار اتاق ایران
هیئت رئیسه
هیئت نمایندگان اتاق ایران
شورای عالی نظارت
قوانین و مقررات
ارکان اتاق ایران
اتاق ها
تشکل ها
کمیسیون ها
گزارش ها
گزارش ها
مجلس
چندرسانه ای
سامانه های خدماتی
ارتباط با اتاق
Menu
درباره اتاق ایران
معرفی اتاق ایران
ساختار اتاق ایران
هیئت رئیسه
هیئت نمایندگان اتاق ایران
شورای عالی نظارت
قوانین و مقررات
ارکان اتاق ایران
اتاق ها
تشکل ها
کمیسیون ها
گزارش ها
گزارش ها
مجلس
چندرسانه ای
سامانه های خدماتی
ارتباط با اتاق
En
Search
Search
Close this search box.
عضویت در اتاق
فرم نظرسنجی کیفیت خدمات پشتیبانی سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند
فرم نظرسنجی کیفیت خدمات پشتیبانی سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند
همکار ارجمند؛ تکمیل این نظرسنجی کمتر از 5 دقیقه زمان می برد. فرم به صورت بی نام طراحی شده است و مشخصات پاسخ دهنده ثبت نمی شود. گزینه های همه سوالات از عدد ۵ (خیلی زیاد) تا ۱ (خیلی کم) می باشد.
این نظرسنجی مربوط به بازه سه ماهه زمستان 1403 است. لطفا نظرات خود را متناسب با این بازه زمانی ثبت نمایید.
پشتیبانی معاونت امور استان ها و تشکل ها
1. کیفیت خدمات پشتیبانی آیین نامه ای و دستورالعملی مربوط به معاونت استان ها را چطور ارزیابی می کنید؟
1
2
3
4
5
2. به طور کلی، به خدمات پشتیبانی ارائه شده در سه ماهه اخیر با توجه به تغیرات گسترده ایجاد شده در سامانه کارت بازرگانی چه امتیازی می دهید؟
1
2
3
4
5
3. چه میزان از سرعت دریافت پاسخ خود در تماسهای تلفنی با موضوعات آیین نامه ای (مربوط به معاونت) رضایت دارید؟
1
2
3
4
5
4. چه میزان از سرعت رسیدگی و پاسخ به تیکت ها رضایت دارید؟
1
2
3
4
5
5. چه میزان از پیگیری مشکلات آیین نامه ای توسط معاونت از وزارت صمت و دیگر نهادهای حاکمیتی رضایت دارید؟
1
2
3
4
5
6. چه میزان از زمان انتظار در صف تماس مرکز پشتیبانی تلفنی رضایت دارید؟
1
2
3
4
5
7. دانش پشتیبانی و تسلط پشتیبان شهر خود در حوزه کارت بازرگانی و کارت عضویت را چطور ارزیابی می کنید؟
1
2
3
4
5
8. دانش پشتیبانی و تسلط پشتیبان شهر خود در حوزه گواهی مبدا را چطور ارزیابی می کنید؟
1
2
3
4
5
9. نحوه تعامل با پشتیبان شهر خود را چطور ارزیابی می کنید؟
1
2
3
4
5
10. بیشتر مشکلات سامانه کارت را در کدام قسمت می بینید؟
ارتباط با صمت
مالی و راهکاران
گواهی مبدا
آزمون
کار با سامانه کارت
سامانه چاپ/پرینت
11. در مجموع کیفیت خدمات پشتیبانی را نسبت به سال گذشته چطور ارزیابی می کنید؟
بسیار ضعیف تر
ضعیف تر
تفاوتی نکرده
بهتر
عالی
12. چه میزان از کیفیت محتوای ارائه شده در سامانه آزمون (فایل های آموزشی) رضایت دارید؟
1
2
3
4
5
13. چه میزان از سطح کیفی و ارتباط سوالات با فضای کسب و کار و الزامات دانشی فعالین اقتصادی در سامانه آزمون رضایت دارید؟
1
2
3
4
5
14. چه میزان از برگزاری آزمون به صورت الکترونیکی (با روش فعلی) رضایت دارید؟
1
2
3
4
5
پشتیبانی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
1. آیا از تالار گفتگو سامانه یکپارچه کارت بازرگانی استفاده می کنید؟
1
2
3
4
5
2. چه میزان ایجاد تالار گفتگو سامانه یکپارچه کارت بازرگانی را در ارتقای کیفیت خدمات پشتیبانی و اطلاع از تغییر و تحولات سامانه مفید می بینید؟
1
2
3
4
5
3. آیا از سامانه تیکتینگ به نشانی help.iccima.ir استفاده می کنید؟
1
2
3
4
5
4. با توجه به تغییرات اعمال شده، چه امتیازی به کاربرپسند بودن (user friendly) سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند می دهید؟
1
2
3
4
5
5. چه امتیازی به کاربرپسند بودن (user friendly) سامانه آزمون به نشانی elearn.iccima.ir می دهید؟
1
2
3
4
5
6. چه میزان ایجاد سامانه تیکتینگ را در ارتقای کیفیت خدمات پشتیبانی مفید می بینید؟
1
2
3
4
5
7. چه میزان ترجیح میدهید که به جای تماس تلفنی از سامانه تیکتینگ استفاده کنید؟
1
2
3
4
5
8. چه میزان از چت آنلاین پشتیبانی استفاده می کنید؟
1
2
3
4
5
9. چه میزان ترجیح می دهید که چت آنلاین پشتیبانی جایگزین تماس تلفنی باشد؟
1
2
3
4
5
10. آیا در صورت سرعت بخشی بیشتر در پاسخدهی به تیکت ها/چت دیگر تماس با مرکز پشتیبانی نخواهید داشت؟
1
2
3
4
5
11. کیفیت خدمات پشتیبانی فنی مربوط به مدیریت فاوا را چطور ارزیابی می کنید؟
1
2
3
4
5
12. آیا در وبینارهای هفتگی مدیریت فاوا شرکت داشته اید؟
1
2
3
4
5
13. آیا برگزاری وبینارهای هفتگی در ارتقای سطح آگاهی شما و تسریع در پاسخدهی به بازرگانان مفید بوده است؟
1
2
3
4
5
14. آیا با برگزاری مجدد وبینارهای آموزشی موافق هستید؟
1
2
3
4
5
15. چه میزان محتواهای آموزشی ایجاد شده توسط مدیریت فاوا را مناسب و مفید ارزیابی می کنید؟
1
2
3
4
5
16. چه میزان از سرعت دریافت پاسخ خود در تماسهای تلفنی با موضوعات فنی (مربوط به مدیریت فاوا) رضایت دارید؟
1
2
3
4
5
17. چه میزان از نوآوری های ارائه شده رضایت دارید؟(شامل: سامانه تیکتینگ، تالار گفتگو، اطلاع رسانی پیامکی، چت آنلاین)
1
2
3
4
5
دیگر نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمایید:
کد امنیتی